Saturday, October 11, 2008

Teambuilding vs teamwrestling? :P


Nyaris tak kena tendang wooo nak amik shot nih! lol!!!


Habes hati la dapat swimming...


Now kami kat one of the resort hotel in Seremban.. menyibuks ikut daddy yang ada teambuilding with his staff..

While aku? "teamwrestling" ngan budak-budak ni hahaha...makan, swim, tido, swim, makan, tengok tv! hahaha.. now aku tengah tengok Mary Poppins! Tapi, budak berdua ni dah terlena plak lol! kes terlebih mandi pool, then dah kenyang makan...so tido la ubat seterusnya!

Petang tadi while budak-budak nap aku bleh lagi tengok hindustan tv3!! wahahaha..berapa tahun mak tak layan hindustan tetiba tadi mak layan....muahahahahah terkejut beruks aku ngan diriku sendiri! cerita apa tu ek? tajuk dia? cerita Amitha Bachan bercinta ngan orang muda.. mula ingat jenis cerita nangis-nangis, nyanyi-nyanyi.. sekali tengok ok la pulak hahaha.. so layaannnnn!

9 comments:

Fid on October 12, 2008 at 12:32 AM said...

amboi hang.....aku pun dah lama tak tgk hindustan...

MN on October 12, 2008 at 9:00 AM said...

uish layan hindustan sekali sekala syiok jugak...
keh keh!

Ms Lola on October 12, 2008 at 9:03 AM said...

A ah, aku pun tertengok sepintas lalu citer A.B bercinta ngan pompuan muda tu. Tp aku tak paham citer tu.

Tgk pun lompat2 scene, mana nak paham.

P/s: AKu mula2 lg la. Ingatkan pompuan tu anak dia. Kat Hindustan ni affection dia semcm. Hehe

Mommy Hafiy on October 12, 2008 at 4:31 PM said...

hindustan???8 thn kot dah tak tgk LOL

knv on October 13, 2008 at 8:23 AM said...

bestnya ada masa terluang tengok hindustan. layan sekali sekala memang best. tapi mak still prefer die hard 4 and the likes kot.. hihihii...

cysev3n on October 13, 2008 at 9:33 AM said...

Seremban where bebeh? I was in PD last week.. short breakaway gitu..

Crazee Choc's on October 13, 2008 at 9:39 AM said...

marry poppin? best.. best.. dolu2 tgk masa zaman sekolah2

Jungle Playland on October 13, 2008 at 11:56 AM said...

wow bestnya gi holiday.. dapat refresh energy.. so how's preparation for this Sundy nak g ikea lagi ker? huuhuh

btw nice shot of danish! mujur tak tertendang mommy huhu

cysev3n on October 14, 2008 at 10:32 AM said...

Erna,
mak telah men'tag' anda... sila la ke blog mak utk mengambilnya.. mekasey..

 

Based on Cookie Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template
Customized blog header by Layout.Goddess