Tuesday, October 14, 2008

Tag untuk lebih mengenali diriku?

Tag lagi.. haha konon nak buat awal tadi, tapi tetiba 'ting tong' mak ku sampai membawa ayam kiriman ku hehehe... ku kirim ayam seekor tadik sebab mak pergi pasor :P
So, terus la kelentung-kelentang kat dapur masak semua terus ajak mak makan. Then amik Damia..baru selesai urusan.. ;)

So, kini ku meneruskan tugas yang diberikan oleh cikgu programming aka Cik Yan ;)

1. The age you'll be on your next birthday:
oh no! mak di akhir tahun 20an tahun ini...huhu (sendiri kira la ye ahaks!)

2. Place you want to travel to:
Disneyland US plak... California or Florida :P

3. Your favorite place:
Katil aku, ngan study table tempat aku melahu di alam maya :P



4. Your favorite food:
Pasta..pizza..lasagna (ceh! konon macam tekak Itali kwang..kwang..kwang! but aku suka!)

5. Your favorite pet:
Errr... takdak! (isk 'aku bukan pencinta haiwan - kena nyanyi tune aku bukan pencinta wanita! :P)

6. Favorite color combination:
Combination? pink+blue, pink+green, pink+brown (pendek kata semua ada pink hahahaha)

7. Favorite piece of clothing:
Ate dok umah ni, seluor ngan tshirt je le.. paling2 aku bergaya nak kuar pun jeans+shirt/t-shirt/blouse

8. Your all time favorite song:

Kenny Remy Martin - Suratan Atau Kebetulan, 'sesuatu yang tak disangka..seringkali mendatangi kita..itukah suratan dalam kehidupan..atau hanya satu kebetulan...'

Kopratasa's especially 'Permata'... 'telah kusiapkan satu daerah paling sunyi...dalam hati untuk kau isi sebagai isteri..untuk kau penuhi dengan kemuliaan seorang wanita..untuk kau beri erti dengan kelembutan..untuk kau hargai dengan kasih sayang..."

English song - My way

isk bukan ingat sangat nama lagu..tau dengar dan nyanyi ja lol!
btw, aku dengan ni mengaku yang aku pendengar setia sinar.fm (ha gelak la..gelak! aku tak kisah :P) aku tau aku berjiwa retro dan tua gitewww! sebab tu aku pilih suami pun syarat kena yang at least tua 5 tahun dari aku ! ahaks! so lagu pilihan pun yang seangkatan dengannya..


9. Favorite TV show:
DH (sah-sah le peminat siri ni kan sbb dah perasan ala-ala DH club :D), Grey's Anatomy, House, Are you smarter than 5th grader, moment of truth (walaupun aku rasa mcm bangang je siri ni nak keluarkan rahsia hidup semata-mata utk duit!)

10. First name of your significant other/crush:
Ahmad

11. Which town do you live in:
Shah Alam

12. Your screen name/nickname:
mommy_d&d

13. Your first job:
Socks shop @ Subang Parade - that time aku baru habis SPM, tu la kerja pertama aku! Pengalaman pahitnya aku kena rompak! macam s*al okeh! bengap betul aku kena tipu ngan minah tu! Sekali pusing terus cash drawer dah licin and dia hilang.. aku siap kena spot check wallet & bag lagi, sbb owner takut aku subahat sama! ces!! tak koser nyah! Akibatnya duit gaji aku kena potong..separuh kerugian aku kena cover, separuh lagi owner! Kurang asam! memang aku tak halal duit titik peluh aku tu yang terpaksa aku ganti 'Pencuri!!' Aku pun bengap gak la, bodoh2 gitu baru keja :P

14. Your dream job:
Own a company. Tapi aku nak monitor and kutip duit ja hahahaha

15. One bad habit that you have:
i like to regret things.. hmmm benda yang lalu tak payah nak menyesal kan? isk!

16. Worst fear:
hmm.. apa ek? benda2 yang merayap ni kot. Aku geli!

17: Things you'd like to do before you die:
melihat anak-anak berjaya

18. The 1st thing you'll buy if you get $1,000,000:
Aku nak beli rumah!

19. Your husband/wife:
why my husband? apakah maksud soalan ini? my husband a banker:P


Kena tag orang ek? hehehe sila lah jawab ye!
1. Dott
2. Fid
3. Marisa

4 comments:

cysev3n on October 14, 2008 at 4:02 PM said...

nostalgia betul 1st job hang.. hik hik.. adoi la hai.. kalau aku mmg nangis gile gaban la gamaknya..

actually aku suka jugak la jadik cashier.. best ooOoo tengok duit macam2 kaler.. heee..

knv on October 14, 2008 at 4:07 PM said...

4. Your favorite food:
Pasta..pizza..lasagna (ceh! konon macam tekak Itali kwang..kwang..kwang! but aku suka!)

hamboi2! tak ngaku suka masak lomak cili padi tuh! hahahahahah!

MN on October 14, 2008 at 6:42 PM said...

saya sokong..soalan no 19 tu agak konfuse di situ!
hahaha....
masak lomak cili api??? keh keh...itu pun sodap!

Crazee Choc's on October 15, 2008 at 1:00 PM said...

ngerinya kena rompak!

 

Based on Cookie Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template
Customized blog header by Layout.Goddess