Friday, June 19, 2009

In-office movie :P

Semalam budak-budak (kira budak la dah aku sorang je mak orang kat opis nih :P) ni tanya 'akak nak gi mana kita esok? (Jumaat)'. Selalu memang hari Rabu or Khamis je kami dah plan mana nak merempit hari Jumaat. So, kali ni dek kerna dah tak tau nak merempit ke mana dah and boring.. so aku suggestkan kami melepak kat opis sajah melayan movie! Hehehe... Terus ON! budak-budak tu hahahah

So, kul 12 tadi aku siap oda pizza delivery ke opis.. Kul 12.20 aku set-up laptop dalam bilik meeting yang ada projector semua. Hahahah.. yang lelaki-lelaki curious je apehal aku kecoh2 dalam bilik meeting tuh :P Siap semua, kul 12.30 banking hall tutup, pizza pun sampai tak lama lepas tu..kami pun masuk bilik gelap! hahahaha dok layan cerita ni :-


Masa kitorang dah on movie tu, boss ngan 2nd boss ada lagi.. belum keluar nak pi solat So depa cam 'tak acinya orang perempuan nih kalau hari Jumaat!!' hahahah... mana taknya kami dah siap tutup lampu, screen besar, siap speaker, pizza atas meja lol!!! memang syiok lah!!!

Sampaikan boss terpaksa panggil boss no.2 'Ayuh..cepat solat Jumaat nih!'. Boss no.2 bleh jawab ' Saya tak boleh solat hari ni pak! Uzur!' wakakakakaka.... sorry la boss! Tapi dek kerna kesian kami kasik la dia pizza sekeping sebab tengok dia dah terliur pandang pizza kami atas meja tuh :P Lepas depa pergi, kami pun masing2 angkat kaki atas kosi semua bagai..masing-masing dengan gaya tersendiri melayan movie sambil makan pizza ;)

Dah lama ek cerita ni? aku pun tak tau..tapi aku belum tonton lagi. Dan memang best lah!! Bersyukur aku dengan apa yang kita ada sekarang ni. Simple movie tapi mesej dia bagus. Kita kat Malaysia ni dah cukup beruntung aku rasa..(i'm not sure kalau di kawasan pedalaman masih sebegitu..if yes the Ministry got to do something instead of sibuk sana-sini. )

Anyway, officemate suruh baca buku jugak. Ada series ke macam mana ntah..tapi ada kesinambungan with other titles jugak. Nanti nak pi carik ;)
So, insyaallah my next list buku untuk di baca gonna be this :-So, adik-adik opisku...next week mau nonton cerita apa pula??? :D


4 comments:

mommyashvin on June 19, 2009 at 5:58 PM said...

bestnya! syok tonton movie, pizaa delivery some more! enjoy....

NeroEcha on June 19, 2009 at 6:11 PM said...

Bagus gak aktiviti hari jumaat ko blh gak aku tiru nanti..kalau tak membuta jer

Rizza on June 21, 2009 at 8:40 PM said...

hahha ko dah jadik 'ketua budak-budak melepak tgk movie dalam meeting room' hehhehhe

Crazee Choc's on June 22, 2009 at 8:46 AM said...

samo la kite Erna..... Jumaat je layan movie.... sini bukan ada tempat sangat.... tapi kami tgk kat PC masing2 je... ada sorang nih rajin download VCD masukkan dlm share folder.

Last Friday tgh Street Fighter... best gak citer dia! Tp kalau tengok hindustan kena 2kali tgk baru habis

 

Based on Cookie Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template
Customized blog header by Layout.Goddess