Friday, April 3, 2009

Thanks MN! & Makan2 at SR



Aku menerima ini dengan besar hati ;) Thanks MN! I love yours too!

Just got back from sessi mentekedarah di SR,TW bersama rakan2 blog sekalian..hihihi..semua pun aku pernah jumpa. So, untuk lebih mengeratkan silaturrahim kita bertemu lagi sambil bergelak ketawa mendengar celoteh KNV kita sambil aku dan Lola terkulat2 menghabiskan 'spaghetti kurang gravy with chewing gum'! duh!!
Tak lupa jugak Madame! Ko lawak la weeiii!! Baru aku percaya ko berbadan dua bila ko dah berada di depan mata!! memang aku respek la hang! kahkahkah... ko saman laki ko pun tapi janji dapat Stephen Sprouse beb!! keji hang!!! kahkahkahkah...

Ya ampon kepada MMA sebab dalam kekalutan aku menerima panggilan pulau telefon dari MN mengatakan dia dan ML dah sampai depan Istana, terus aku kelam kabut bukak blazer, tukar kasut dan terus menapak ke tempat kejadian. Meredah arus manusia yang sedang membeli belah di sepanjang pasar JRC itu sambil mataku melilau kot2 kereta ML antara yang aku overtake sebab sesungguhnya berjalan kaki lagi cepat daripada yang menapak dengan kereta, betul tak KNV?? hahahaha Lantaran itu, barang untuk MMA pun tertinggal la pulak huhuhuhu Sudahnya aku jugak yang sampai dulu daripa MN & ML!! ngeee!

Malu gak aku ngan kawan CY sebab sesungguhnya memang gila2 bising lah kita tadik..kem salam kat kawan hang tu yer CY! kihkih.. kitorang memang kecoh so ampunkan kami :P

Apa pun, we had fun yeah??!! Best wooo makan FREE orang bayor kahkahkah!!!

updated: dengan rasminya aku dah bayar duit makan tadik okeh!! hahaha takdak free dah!! siap dah email prove of payment :P

12 comments:

cysev3n on April 3, 2009 at 3:25 PM said...

mmg best makan FREE.. kekeke..



eh, kau punya betul FREE ke?

MS on April 3, 2009 at 3:42 PM said...

hmm bila masa nama aku dah jadi MMA nie keh keh

MN on April 3, 2009 at 3:44 PM said...

erk, camno leh makan free?

INI TIDAK ADIL!!!

kah kah kah...

Fid on April 3, 2009 at 3:48 PM said...

amboi sakan nooo

Rizza on April 3, 2009 at 3:49 PM said...

sakan korang..

Ms Lola on April 3, 2009 at 3:57 PM said...

Ewah... suka suki je makan free ya?

Hana on April 3, 2009 at 4:12 PM said...

laaa.. pi weld ke? kita every friday mmg parking dlm weld nak ke affin bank. tapi tadi kol 11 dah cabot balik ttdi... kalau tak sure nampak kemeriahan di SR kan?

mamaDhea on April 3, 2009 at 4:36 PM said...

sakan makan PREE ek.. ;)

sapa banjer nih?

Crazee Choc's on April 3, 2009 at 5:07 PM said...

wah.. meriah!!!

Akma M.Rudy a.k.a MrsSLuRp on April 3, 2009 at 5:09 PM said...

wahhh bestnye lunch ari jumaat! ;p

Anonymous said...

hiks..mak dah bayaq taw...COD lagik..siap mak bayaq dgn service tax nyah..kahkahkah ;p
btw, hang mmg vadevas la beb..perut tong sampah pong (hang yg kata na )...body macam anak dara nyah!
apa2 pon....i really enjoy our gathering today!

knv on April 5, 2009 at 8:35 PM said...

aku lupa nak tambah hari tu.

kalo ada orang makan tak kenyang2 dia ala2 berperut lembu.

kahkahkahkah..

lembu kat ada banyak perut sebab nak hadam rumput rampai tu...

kahkahkahkah!

eh aku tak bayau lagilah!!

baran lak si lola :P mati aku kena tikam garfu kang!

 

Based on Cookie Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template
Customized blog header by Layout.Goddess