Thursday, April 9, 2009

Tag Profile Pic by ML

Tagged by ML

1. Letakkan gambar profile anda:




2. Terangkan maksud gambar itu:
Gambar tangan saya yang huduh tapi telah dicantikkan dengan lukisan henna oleh adik Dayu sempena Majlis Jamuan Hari Raya dan Majlis Harijadi anak dara saya tahun lepas. Special design katanya untuk 'mak pengantin' hihi pengantinnya?? anak dara saya lerrr :P

3. Kenapa pilih gambar tu?

Sebab saya suka lah hihi... design tu selalunya dia buat untuk pengantin saje.. mostly yg datang haritu simple2 design je dia buat sbb ramai kan..then bersesuaian dengan kanak-kanak or simple design for adults.. untuk saya sajer dia nak kasik i feeling fengantin gitewww!! uhuks!


4. Nak tag siapa?

1. Hana (anas&amani)

2. Madame Za

3. Rizza

4. Cikgu Jijah






1 comments:

Jijah on April 13, 2009 at 3:20 PM said...

alaaa... kena tag ker? ok saya buat

 

Based on Cookie Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template
Customized blog header by Layout.Goddess