Monday, April 27, 2009

Cute little felt bugs

Lama betul tak blog..bee zee amat sejak dua menjak nih! huhuhu... aku dah kena keluar marketing bagai!! So sangatlah pack seharian.. Sempat pusing2 baca blog geng-geng..tu pun bukan hari-hari..last week friday baru aku sempat jengah. Sempat baca je tak sempat tinggal jejak. Jadi ampunkan aku di atas kesepian aku 'mengacau' blog2 korang (macam korag rindu sangat kat aku kan:P)

Takde apa nak citer...ni pun aku saja curik masa sebab tensen lah mengadap kerja ni. I just need to get out of it kejap. So aku blog le jap.. takde benda nak aku ceritakan cuma pasal benda cute-mute ini!!

Comel tak??? heheheh sangat2 comel kan!!
Ni aku tempah kat kawan aku ler.. orang yang sangat talented..pandai masak, pandai jahit, pandai semua lah cikgu nih!! Untung betul la cik abe S dia ;)

Aku order untuk majlis harijadi bertemakan BUGS! So, tak reti nak pakai apa aku suh dia buatkan apa2 yg patut la kat felt tuh.. for Damia dia buatkan pin bug&flower utk dress Damia dan jugak hairband.

Untuk Danish aku kasik baju, dia jahitkan terus bee kat baju tuh!! Santek sangat!! sukaaa!!!
Untuk aku, ladybug pin untuk aku pinkan kat tudung (bahu)
Untuk daddy (daddy pun ada tau!!!) dia buatkan pin bee..so aku lekatkan kat bahu daddy hehehe next time bleh pakai untuk baju2 lain pulak. Macam sekarang ni if Damia nak pakai pin kat baju-baju lain, Danish pun nak sama. So aku guna la pin bee ni!! Sangat versatile dan mudah dan CUTE!!!!

Baju bee Danish!
Baju Danish ni dalam pencarian t-shirt hitam kosong tak jumpa..aku jumpa baju ala kurta yang sangat lembut kainnya dan tak panas di Reject Shop.. dalam longgokan baju yang aku kena dive-in mencari warna hitam dan size anak terona! Akhirnya jumpa!! Sker giler aku sebab bukan aje jumpa baju hitam yang soft tapi sebab harganya cuma 7 hengget sajork!!!! :D senyum sampai telinga aku!

pic above courtesy of Chomel


Damia dah siap bercontengan mukanya :P
Baju with flower&bug pin..hairband bug.

Semua ni boleh didapati di http://chomelcraft.blogspot.com/. Banyak pilihan ada!!! Rambang mata okeh!!




8 comments:

MN on April 27, 2009 at 2:14 PM said...

busy beb? takpe..slowly la.

Crazee Choc's on April 27, 2009 at 3:42 PM said...

wah... really miss u la....

Ms Lola on April 27, 2009 at 3:56 PM said...

Huk aloh,... comelnya bumble bee tu!!!!

knv on April 28, 2009 at 1:32 PM said...

dah besau anak dara hang!

:)

mamaDhea on April 28, 2009 at 2:13 PM said...

comeyynyer D&D.. hehe.. sya mcm berminat nak orderkan satu utk dhea..

mommyashvin on April 28, 2009 at 5:09 PM said...

cute! ur kids dah besar. makin hensem and cantik!

Rizza on April 29, 2009 at 12:07 PM said...

aku rindu bangat sama kamu...


hehhe


erna pi amik award kat blog aku
"blog anda sungguh berinspirasi & mesra alam"

Naddiea on April 29, 2009 at 5:15 PM said...

cute nyer clips ni seme.paling excited mesti damia kan?

 

Based on Cookie Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template
Customized blog header by Layout.Goddess