Thursday, April 9, 2009

Bee zee & Cu ti

Aku buzy sunggoh harini..sebok berkempen kat pilihanraya orang ngeeee :P tak pernah umor aku pergi pilihanraya negara sendiri tetiba kena pi pilihanraya orang.. hahaha dah la panas amat!! naik pening kepala aku nih. Sakit tekak & flu yang sedia ada makin menjadi-jadi nih huhu. Ofis memang tutup hari ni sebab semua staff pi 'sosialisasi' ngeee :P(kitorang sponsor eskrim)

Habis kul 4 tadi terus pack barang chow!! balik rumah lerr! nak pecah kepala aku rasa..badan pun dah bau apa dek mandi peluh hohoho.

Esok? yeayyy!! esok cuti!! sebab kat 'sana' cuti :p Kitorang mintak cuti sama and lulus! yippee!! Esok pagi-pagi lepas anta d&d sekolah & hubby keja, aku nak merempit ke L******ne untuk collect door gift & haagen dazs ice cream :P Then terus ke Ladies Dim Sum Lunch!! hoho..terasa-rasa dah kat tekak nih porridge ngan chee chong fun tuh. It's been ages since i had that with my 'rakan makan' friends last time. Kebetulan la minggu ni cuti kan, kalau tak harus aku berlari-lari anak mak untuk pulang ke ofis on time ihiks!! molek doh! ;)

Have a great weekends all!! (kalau dari awal tau cuti sahih aku dah pi booking mana2 short breakaway) huhu masalahnya semalam baru confirm and en.suami pun baru jer masuk ofis lepas 2mg mc..sudahnya cuti rehat ajelah..al-maklomlah aku pun idak ler sihat benor nih uhuk!uhuk!uhuk! Selimut libur dihujung minggu!!

2 comments:

Crazee Choc's on April 10, 2009 at 10:56 AM said...

wa.... pi tolong pilihanraya nun di indon? huh? adakah ini dipanggil patriotik?

MN on April 11, 2009 at 7:54 AM said...

aku pun selsema nyah...
srottt srottt!

 

Based on Cookie Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template
Customized blog header by Layout.Goddess