Tuesday, April 14, 2009

terkena jua...

Jumaat lepas kan cuti tuh.. plan nak ke tempat seperti gambar di atas. Dapatla notebook tuh ngan sample items lain.. dalam pada batuk kong-kong-kong tapi aku rembat jugak eskrim ituu!!! tak sampai hati aku tengok eskrim tu lambai2 pada aku kan!! :P Dalam pada nak tengok-tengok aje tapi selamat jugak aku kena huhuhu tak tahan dek kerna minah tu promote kenkonon selected items on special price for members only and its only for 3 days :P selamat!! selamat lobos poket aku!! arghhhhhhhhhhhhh!! (tapi aku beli benda yg takde ajerr ihiks!! alasan la aku perlu benda2 lain pulak kan :P kes takut boss marah sbb baru jerk arituh aku replenish body scrub, body oil ngan shampoo&conditioner baru huhuhu takpelah, mak wangi -wangi untuk dia jugak kan!!kan?!kan!?)



3 comments:

Ms Lola on April 14, 2009 at 12:26 PM said...

Boleh thn lah gift dia nih.

Harrafyelza on April 14, 2009 at 12:31 PM said...

ahhaha...x thn godaan..

Crazee Choc's on April 14, 2009 at 2:30 PM said...

wow!!bestnya....

 

Based on Cookie Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template
Customized blog header by Layout.Goddess