Wednesday, September 17, 2008

Sudah separuh Ramadhan??

Sedar tak sedar dah 17 hari puasa ek.. cepatnya!!! aku mula tak sedar..tapi tetiba dengar lagu raya dok putar kat radio. Aku pun bebel la.. 'hape la depa ni, baru puasa dah putar lagu raya bla..bla..bla..'
Sekali aku dengar DJ tu sebut..dah 17 hari kita berpuasa..tak lama lagi dah nak raya!!
Aku macam haaaahhhh??????
huhu..sedih rasa sebab tahun ni mcm tak 'meriah' jer Ramadhan aku..banyak terawih lobang-lobang.. kalau dulu walau tak dapat pergi masjid, kami(aku&hubby) tetap jemaah kat rumah. Tapi tahun ni?? kebanyakan hari daddy balik dah pukul 9 or 10 malam.. aku pun kadang ON tapi selalunya OFF part tarawikh *sob*sob*sob*

Sedih plak aku rasa bila tersedar yang separuh Ramadhan telah berlalu. Ada ke rezeki Ramadhan tahun depan untuk aku lagi??wallahua'alam...

2 comments:

Fid on September 18, 2008 at 9:55 AM said...

cepat kan

arina on September 18, 2008 at 12:38 PM said...

iye la erna. lobang2 tu tak dapek nak nulong. awal2 tu rajin la jugak pi mesjid. tapi bila kes bunuh sek 13 tu takut pulak nak tinggal budak2 ngan maid aje. kat rumah memang tak terbuat laa..

 

Based on Cookie Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template
Customized blog header by Layout.Goddess