Tuesday, April 29, 2008

Books!

Errr..tertarik kat book library yg Mek letak kat blog..so aku pun gatai tangan register jugak hehehe..so, basically tu apa yg ada kat rak buku aku ler.. so, anyone interested with books exchange (mcm aku nak buat ngan ms lola) sila la beritahu buku2 yg korang interested okeh! Kot la ada yang korang nak baca heheBuku melayu tatau bleh masuk ke tak dalam library online tu..tapi aku bukan ada sgt pun ..yg ada beberapa buku Aisya Sofea ngan Dina Najat tu :P

Btw, i thot of beli this thing ? hmm..should i? aku ingat nak beli sebab kalau aku baca before tidur tu...night light bilik tu mcm terang sesangat..kesian kat laki aku yang dah berdengkur tu..kihkih.. so kalau pakai light ni mcm dim gitu la.. current light ni wall light yg betul2 tepi atas kepala aku..suisnya pun kat tepi aku jer..Tapi terang seluruh bilik.. Nak buka standing light kat hujung bilik tu nnt aku kena bangun then turun katil plak nak tutup :P pehtu i don't think so lampu tu bleh bagi cukup lighting utk membaca.. hmm..tapi lampu ni 68 hengget! berbaloi ka?




Updated* @3.43pm

Aku yang tertewas.. selamat aku purchase online tadik huhuhu
The Flirt -
mine
A Place Called Here -
for me!
James Goes Buzz Buzz # 2(Step into Reading) (Thomas & Friends) - For Lil'D
The Usborne: Little Atlas - For Big D
Change of Heart - for me again! :P

hehehe...giler meroyan aku tengok buku..mula2 aku main 'put in cart' sampai total cecah 500 lebih huhuhu giler aku mula2 ikut perasaan le tu.. pehtu aku potong2 le mana yg tak patut tu..huhu sudahnya aku menginsafi diri dan limit myself for less than 150! That's it.. 3 for me, 1 each for D&d total up to RM140.39 boohooo!!! ok kan? hehe semua aku pilih yg 30% discount maaa... (please la kata okeh..aku dah beli ni! ahaks! )

9 comments:

Ms Lola on April 29, 2008 at 3:29 PM said...

haaaa.. aku mmg tertarik dgn library itu. la ni tgh upload buku.

tang lampu tu, aku pernah ada dulu. (tp dpt free). battery cepat hbs!!! tp aku bukan pakai utk baca buku. aku guna utk 'sneak' carik baju pagi2 - tanak bukak lampu, takut anak aku bgn.

Erna on April 29, 2008 at 3:53 PM said...

haha..sila upload yer! how's jogja beb? jangan lupa cerita!

oh ye ke? aiseh..tak jadik la.. unless aku pakai rechargable battery tu la kan.. hmm..ken api sendiri dan tengok gak le! thanks!

mektwain on April 29, 2008 at 4:45 PM said...

selalu rasa nak beli lampu tu masa pegi barnes and noble bookstore kat us, tapi tak terbeli2, hehe. berapa ek dia jual kat sini? saya bantai baca buku dlm gelap, time budak2 dah tido/nak tido...adala lampu kat bilik air nun di sana ter on, malap2 gitu. hahaha...reallly not good for the eyes kan? dahlah baca sambil baring lagi, aiyoo.

hehe, library tu tgk kat blog org lain gak, blog marina mahathir kot (eh, not bad tau blog dia, ahem, surprisingly i should say) :-P.

mektwain on April 29, 2008 at 4:46 PM said...

oh btw, teringin gak nak tau "ada apa dgn jodi picoult" hehe..buku dia mcm tgh hotseller skrg ni di mana2.

Erna on April 30, 2008 at 9:21 AM said...

mek,
hang biar betoi bleh baca dlm keadaan gitu..hehe. Mak takleh la..mata sejak pakai spek ni takut nak buat gitu dah sbb takut power naik huhu nanti kena lecture ngan abg gak baca dlm gelap hehe
Baca sambil baring tu..hehe standard la tu beb! :P
oo..ye ek? lama tak masuk blog ranting marina hehe..kita sker gak singgah sana. Saja intai2 baca..mmg interesting.

Jodi Picoult? ermm.. baru habis baca 1 buku dia yg My sister's keeper tu. Huhu..sgt touching! Dahla cerita berkisar family, anak2 semua..mcm dpt bayang mcm mana keadaan kalau terpaksa buat keputusan gitu semua..mmg got carried away la bila baca tu. Tapi buku tu, dia ikut watak cerita utk setiap chapter. Macam setiap watak tu cerita apa yang dia rasa etc. Aish..ni tercerita pasal buku tu plak..mek tanya pasal Jodi kan? hahaha..nnt mak nak baca buku seterusnya plak. Tunggu shipment MPH sampai hehe

cysev3n on April 30, 2008 at 11:29 AM said...

tang buku2 ni mak tak dapat le nak join jadik ahli ka.. VP jauh sekali.. wah aha ahaha.. buku2 yg mak baca pun so out from you girls punya league..

Rizza on May 2, 2008 at 4:55 AM said...

aku biase nampak nama ni "Jodi Picoult" kat kedai buku..tapi tak pernah baca..hehhe ke aku yg lemah gile nak baca buku gitu..hehhe

erna..

gate umah aku dah bukak.. kejap je...

Crazee Choc's on May 2, 2008 at 2:22 PM said...

sungguh aku rasa segan di sini... nampaknya aku la yg paling kurang membaca di sini... harus ku tanam sifat suka membaca dr sekarang. better late than never rite?

erna.... buku apa yg u beli utk D&D?

Erna on May 4, 2008 at 10:17 AM said...

hehe.. mari lah mari..kita membaca!
cewah.. marisa, Atlas utk Damia, buku story utk Danish rasanya..hehe bleh tak ingat tuh..sbb pilih punyalah banyak sekali terpaksa pilih2 buang mana2 yg tak patut..haha

 

Based on Cookie Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template
Customized blog header by Layout.Goddess