Wednesday, March 19, 2008

Kering idea

Kepala macam blur.. pening kepala dok pikir nak design apa..huhuhu... yang tensen sebab memang aku takde belaja kat mana2 pun deco2 ni.. i really want to join deco class! memang ramai je yg bleh deco tanpa pergi kelas tapi aku nak join kelas untuk ketahui teknik sebenar.. mcm mana nak adun icing, nak cuci, teknik pegang etc.. sekarang aku main belasah jer.. and yet, aku kena siapkan order... takutnya la kalau orang tak puaih hati ka.. huhu..
Aku kena buat kek hantaran bertunang untuk kedua belah pihak..lelaki dan pompuan. Harus aku tensen sebab takkan aku nak deco benda yang sama. Nampak sangat dari satu tukang bikin kek! Due date: pompuan esok malam mau amik...lelaki jumaat pagi mau antar. Majlis lepas jumaat.... argghhh!!!!
ekceli ada la deco yang aku jumpa dan terpikir nak tiru..haha..yer la tiru la apa lagi! (tapi aku ada masalah bila nak tiru..mcm tak syiok jer rasa..last2 ikut ikut kepala otak aku dan gerak tangan sendiri jugak! kihkih) aku buat brownies ok la..cupcakes/kek semua ni..alahai! risau benau aku! tapi masalahnya reti ke aku nak buat design gitu? uhuks!

1 comments:

Rizza on March 19, 2008 at 3:01 PM said...

hehheh..aku pun mempunyai masalah yg sama ngn ko..hehhehhe susah tul la kalau tak de pi belajo ni....org lai tangan derang dah terlatih kot...hehhheh

 

Based on Cookie Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template
Customized blog header by Layout.Goddess