Friday, June 12, 2009

Munawwarah lagi :P

Early this week bersemangat nak update blog..regarding en.suami operation and my hectic life tuh..tapi kesibukan melampau menyebabkan semua idea terkubur begitu saja..huhu
Memang menguji keimanan betul minggu lepas.. bayangkan dalam pada Dia memberi ujian, tapi pada masa yang sama juga Dia berikan rezeki.. mixed feelings and celaru aku dibuatnya. Alhamdulillah, semua kembali sediakala.. sesungguhnya apa yang berlaku ada hikmahnya. Sesungguhnya kita harus sentiasa ingat apa yang dikatakan olehNya 'Allah akan menguji hambaNya apa yang termampu oleh hambaNya'. Dan kita sebagai hambaNya haruslah berusaha,berdoa dan bertawakkal dalam menempuh setiap ujian yang diberikan. Dan aku amat bersyukur diberi kekuatan dan petunjuk untuk menempuh segalanya..ujian bukan bererti kesusahan, tapi ujian juga boleh diberiNya dalam bentuk kesenangan. Dan aku diberi kedua2 ujian itu serentak. Syukur aku dalam kumpulan kerja yang begitu memahami dan menyokong aku walau aku dalam kesusahan. Semoga kita semua diberi rahmat dan dalam peliharaanNya sentiasa..Aamin.

Anyway, nanti bila-bila aku free dan ada mood nak cerita pasal operation tu aku cerita la ek,CY hikhik... ni saja nak boh entry bergambar. Today aku melaram dengan M*n*w*r*h hikhik.. yang ni jenis belah tuh. Mula2 aku tarik belakang ke depan tapi lepas tu macam pin aku tak cukup panjang plak nak pin ketebalan yang tepi (rasanya haritu akak tu suggest aku pakai ring tapi aku takde :P) So, aku just pusing2 ikut suka lah hahahaha.. aku satukan aje yang depan tuh..kuarkan sket tepi2 sbb yang ni aku beli yang blink-blink kan :D

Ni ada pic aku pakai H*j*b* jugak..haritu ada sapa (mamadhea kot) suh boh pic. Tapi aku blur image yerr..akak segan lerrr..


H*j*b*
pic credit to MJ.
Waktu ber'mother's day' tea with my 'rakan makan' dulu. Pic jelas ler sbb guna kamera power hihi

blur sket guna compact tak pakai flash :P
My M*n*w*r*h for today! hikhik.. ok tak korang?? aku ni masih tak reti lagi nak meggayakan tudung dia..cuba-cuba aja lah!

pandangan belakang..aku rasa macam langsir with scallop bergerak pulak! hahahahahah

Selamat berhujung minggu kawan-kawan!! Miss you all lah..

P/S: aku dah tergedik-gedik nak tambah stok tudung lagik nih huhuhuhu


15 comments:

~Umi.Sufira~ on June 12, 2009 at 11:55 AM said...

Comelnya ditambah tudung yang cantik!:) walaupon gambar tu kabur dapat tau si empunya diri yang chomel itu;)

mamaDhea on June 12, 2009 at 11:58 AM said...

hajaba tu cantek gak eh erna.. siap boleh lipat tepi lagi, mmg style dia gitu ke?

munaww tu mmg dah terkenal.. lagilah bila si pemakai mmg sedia cun meletopp, laaaaagilah cantekkk & ayu.. ;)

Akma M.Rudy a.k.a MrsSLuRp on June 12, 2009 at 12:30 PM said...

comeii..comeii..saya rasa awk pkai yg mana2 pun nmpak cantik!

Diver Mom on June 12, 2009 at 1:06 PM said...

comel la munawwarah erna.. :)

Mrs.Nury on June 12, 2009 at 2:20 PM said...

cantik erna...kite tgk awk pkai tudung ap-apa fesyen semuanya cantik especially tudung dubai kite suker tgk awk pkai hehehe :) awatnya kasi kabur ittew pic...cantik wat

kaezrin on June 12, 2009 at 2:39 PM said...

ahaks...

saya berjaya tidak melabur di munawarah bersama ML tadi...ms lola gud girl sgt..saya terjebak jugak selai..:P

Erna on June 12, 2009 at 2:54 PM said...

err..thank you all!! kembang setaman aku ari nih hahaha... you'll make my day! {{hugs}}
mamadhea- kita main belasah je awak lipat2 tuh..asal nampak kemas. :P
elin- adoi!! aku ni mujur la jauh&takdak geng nak merempit ke ttdi tu, kalau dekat&ada geng harus nak terjah time fri lunch gak huhu

Ms Lola on June 12, 2009 at 5:49 PM said...

Erna,
Pi lah weekend nih ada stok baru. Waktu yg aku selalu pi ialah immediately lepas Zohor. Tak ramai sgt org masa tuh.

Unknown on June 12, 2009 at 9:01 PM said...

suker ngan tudung biru tu, boleh beri add kedai tu tak?? huhuhu

MN on June 12, 2009 at 10:41 PM said...

huissshhhh..seriau aku jap tgk muka hang bintik2 gitu!hahahah...aku pun pernah jer buat gbr aku jadi gitu.

anyway, ok lah cara ko pakai tu sbb ko ada bling2 kat depan jugak. part 'langsir' tu - kalo ikut aku, camtu yg aku suka. hehehe...terpulang laaa.

NeroEcha on June 13, 2009 at 12:15 PM said...

Beli jgn tak beli..munawarah mmg menarik dipakai

n.i. on June 14, 2009 at 11:16 AM said...

wah wah wah.. hehehe.. selamat menambah koleksi...
p/s: i memang 'serem' tgk gambar muka takde ni hehehe

Crazee Choc's on June 14, 2009 at 5:18 PM said...

both pun lawa dgn U....

Erna on June 15, 2009 at 9:49 AM said...

lola: ye ek?? nnt aku try lah..mg lepas tak sompek! selalu saturday lepas swimming, lunch terus zzzzzzzz kepenatan :P

shafahanz: kedai Hajaba dekat shah alam belakang tesco xtra.

MN- ha'ah..scallop tu yg buat cantik..tp bila aku tengok pic ni aku rasa aku yg mcm langsir :P

nero- beli mmg buleh, tapi kopak!! :P

n.i- ni kena sampuk ngan korang2 yang dah pro munaw le nih ;)

marisa- thanks ;)

Anonymous said...

beb..lama tak dgr citer ko....smpikan hubby ko operate pon mak tatau nyah..hawat nya? hopefully everything is fine ya..

 

Based on Cookie Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template
Customized blog header by Layout.Goddess