Wednesday, January 21, 2009

Things i can't stand..

Tag oleh Puan Noba...
berapa kena list ni?? sekurang-kurangnya 5 ek?? hmm..

1. bunyi bising yang melampau..
>> kalau dengar radio/tv mestilah berkadaran volume nya.. kalau membingit sangat, pening daaa!!

2. d&D main terjerit-jeirt (things kah?? lol!)
>> adoi!!! nak pecah telinga dan kepala okeh!!! especially Danish punya hi-pitch tu!! end up, aku pun jerit sama boleh?? reason: sebab aku nak suruh depa senyap aku kena mengatasi pitching suara depa plak..kesannya?? aku sakit tekak, tapi depa terlompat-lompat main semula huarghhhhh!!!!

3. pinggan-mangkuk kotor dalam sink
>> sama kes macam cik_yan, aku pun cook+clean at the same time. Memang tak bley la! Hatta guna satu sudu pun aku akan terus basuh. Kalau laki aku letak 1 gelas minum air kosong je, aku dah jadik geram! hohoho..

4. kain kotor dalam bakul
>> selagi ada kain selagi tu aku nak basuh..tapi aku mengalami masalah BESAR apabila aku malas nak melipat+iron baju-baju itu.. so?? memang tak pernah selesai masalah ni.

5. orang yang cakap tak serupa bikin

6. orang yang bermuka-muka

tu je lah.. tak nak tag sesapa dah le. Macam ramai je dah kena. Tapi kalau ada yang teringin nak buat dan belum kena tag sila lah buat dan lantik diri anda sebagai penerima tag dari saya!

6 comments:

MN on January 21, 2009 at 3:52 PM said...

tang basuh pinggan dlm sinki tu kan, sementelah ada maid ni..longgok kat dia jer.
sbb dah dia tak payah masak, takkan nak basuh pinggan pun ibuk nya kan?
hahahaha..evil aku nih!

Erna on January 21, 2009 at 3:56 PM said...

adeiii!!!
ada maid buleh la aku main longgok..kain main suruh lipat+iron
tapi malangnya TAKDAK!! huhuhuhuhu
betul tu..depa ada tu suruhkan aja. Hang balik keja nak layan anak+en.suami lagik ;)

Fid on January 21, 2009 at 4:01 PM said...

aku ada muka2 tak?

Erna on January 22, 2009 at 9:22 AM said...

fid: satu muka je aku tengok hahaha

knv on January 22, 2009 at 9:30 AM said...

mek, jgn hang can't stand kaknon udah la yea...

cysev3n on January 22, 2009 at 9:51 AM said...

aku bab kain baju ni, so far buat2 tak nampak je.. sbb laki aku yg jadik tukang basuh + sidai.. yg melipat tetap la mak jugakkk.. kah kah kah..

 

Based on Cookie Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template
Customized blog header by Layout.Goddess