Friday, August 22, 2008

MPH rebate voucher

Kelmarin aku pi SACC.. tujuannya:
1. mencari kain baju melayu Danish - DONE!
kesnya aku dah beli dah kain dia kat Sutera Semai KT dulu..tapi mcm sayang pulak :P buleh gitu? sebab nak buat baju melayu ngan kain sutera tenun terengganu.. baik aku buat baju aku kan? hahaha pakai pun bukan lama nanti baju melayu tuh..setahun sekali gitu. So, aku pi Gulatis cari kain 2 meter utk dia.. terus hantar tailor kat rumah ni yang willing nak amik oda lagi..settle keja mak!

2. Aku nak tebus rebate voucher RM31 mph kasik aku..hehe.. mekacih la yer! Pehtu, dulu pun aku ada dapat voucher RM8 tak guna lagi.. so, aku pun nak menebus guna semua. Hajat dihati nak membeli buku aku..Ayat-ayat Cinta etc.. tapi 'out of stock' plak.. tensen aku! Sudahnya, mereka juga yang mendapat habuan....


Semalam terima poslaju... Arigato Nor!!!! Thank you so much!!! Sudah sampai!!! Yeay! Danish tersenyum lebar dapat main densha dia semula!!
Kesnya, densha (train) yang kami beli kat Nihon dulu dah kehabisan bateri.. try beli kat sini, tapi voltan terlalu tinggi. Takde jual yang saiz kecik tu with voltan 1.5 sahaja.. so terpaksala meminta jasa baik Nor untuk membeli disana... Thank you again dear!!! Arigato Gozaimasu! And magnetic itu jugak!!! (Jangan lupa bagi details ya ;) ) Thanks to Peyja jugak! And your sis!

4 comments:

Mommy Hafiy on August 23, 2008 at 11:44 PM said...

Alhamdulillah dah sampai..ingat br nak msg tanya..hehe..nasib baik betul bateri tuh...risau gak mak..selamat berdensha yer danish!
erna...semua tu kira pwesent utk budak2 tu je lah..*wink*

Crazee Choc's on August 25, 2008 at 8:34 AM said...

wa... nak main densha pun cari battery sampai ke jopun... sungguh canggih anak2 skrg....

erna... buku2 tu beli kat mph mana? mph sg petani tak dak buku2 gitu.... tak byk choice..

Erna on August 25, 2008 at 12:03 PM said...

nor: ye ke?? thanks so much!!!! asik la main tuh kejanya sekarang ni hehehe..thomas dapat rehat sekejap :P

marisa: dah kesnya pi beli densha tu kat jopun.. carik kat sini takde le baterinya..
buku-mph SACC (shah alam city centre)

it me on August 25, 2008 at 5:05 PM said...

wah ramai betul peminat thomas...

leh la kita pakat buat Thomas Club nih

Densha tu amenda.. train cam thomas jg ker??

 

Based on Cookie Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template
Customized blog header by Layout.Goddess