Wednesday, April 16, 2008

I'm back!

I'm officially back..home sweet home.

Tapi aku masih dalam kekalutan.. satu bilik penuh kain baju tak berkemas..huhuhu.. sebabnya, nak kemas semua tu aku nak kena kemas satu wardrobe kaedahnya.. ops! bukan satu wardrobe, 2 ler sebab almari aku+hubby ngan budak2 ni.. MALASNYA!

Dengan rumah nak kena kemas.. hoho. Emails bertimbun2 nak kena reply..
Ops..no i'm not complaining.. saja jer nak melepas perasaan kihkih.. masih mencari tune untuk kembali seperti asal..
get back! get back to work ERNA! tu order menunggu... sipakan diri mu! cergas! cergas!

Aku kena kuatkan diri dan azam! Semangat orang Jepun harus aku curik! Walau kecil mana pun kerja, walau kecil mana pun tanggungjawab, tapi keazaman dan kesungguhan dalam bekerja tu sangat tinggi! Enjoy your work! Love your work! And be proud of your work! Insyaallah, tanjah!

-aku yang merapu, meraban di pagi hari!-

4 comments:

Yan on April 16, 2008 at 10:40 AM said...

welcome home bebeh.. keh keh keh.. ada bunyi2 macam hang pi perbatasan plak ye..

Ms Lola on April 16, 2008 at 6:15 PM said...

beb,
alamat yg samo. mintak maap le aku tak respon dgn kadar segera. mak agak bz sket. err.. nanti sms aku na, total amount due.
terima kasih bnyk2

anamiraa on April 17, 2008 at 8:23 AM said...

welkome home beb!

btw, i'm going scotland again 1-5 may nih.

wish me luck.

Marisa on April 17, 2008 at 9:11 AM said...

korang2 ni international betul la.... erna pi jepun.. kak ana pi scotland

 

Based on Cookie Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template
Customized blog header by Layout.Goddess