Sunday, March 23, 2008

Hari terima parcel..

Semalam satu hari aku terima bungkusan.. mula2 orang Skynet tepon. Ni aku dah expecting dah cadar yang Yaya jual tu le..so aku bgtau dia akan amik sendiri kat pejabat Skynet. Then tetiba depa tepon lagi..aik? so aku pun ckp la dah tepon tadi..tapi mujur aku tanya barang daripada siapa..dia kata mph. Ohooo...okeh! sila hantar terus ke rumah,saya ada ni. hehe sampai jugak yer.. aku tatau napa mphonline amik masa 1-2 minggu walhal dalam msia.. ada sesetengah buku tu 3-4 minggu lagik..baik aku sempat balik kl beli terus kat kedai.. :P patut nak galakkan org beli online kenala bagi servis yang tip top skit..
Then tengah aku siapkan sup tulang (jenuh aku merebus tulang semalam tu liat nak mampos!!! tunggula..aku balik bawak pressure cooker nnt kehkehkeh...ada alasan kukuh lagi aku wajib angkut pressure cooker kat sana sok! sbb laki aku dah tengok berapa lama aku jerang sup tulang tu! perabih gas sunggoh! hehe) cont, ting tong! Abg poslaju tercegat depan rumah dengan 3 parcel!! wooo! aku agak 2 jer (satu dr mek, satu dr coachsha) sekalik dia kata 3 parcel utk Pn Erna Waty..hohoho..aku sign mana yg patut..jeng jeng jeng...amazon.com ropanya satu lagi tu.. aik! satu je? hmm..mmg hampeh la VPost ni.. aku bayar postage same day utk dua2 buku tu.. dia proses satu jerk! haish! anyway, buku yg sampai yg dinanti-nantikan dek suamiku.. dia pun mulalah menelaah kihkih...
Yeay! walaupun servis lembab..tapi akhirnya sampai jugak..dapat free 1 kamus eng-malay MPH punya sbb masa beli ni school holiday promo..Alhamdulillah..hehe
Unexpected parcel pun sampai..hahaha.. sebijik ni ja.. yang lagi satu insight guide tu ntah mana hilang tatau..malas nak email depa lagi. Dlm tracking system, number tu tak existed lagi.. pening aku! Walhal bayar postage terus untuk dua2 buku tu.. saja nak carik pasal lagi la tu..tak koser aku dah ngan VPost ni tau! venci!

Btw, smlm sayup2 aku dengar orang menelaah buku ni..kihkih.. lawak pun ada jugak..esp nak sebut sambil bunyi ala2 jopun hahaha (jahat gelak kat laki sendirik kihkih)

Buku Dina Najat from Mek!! Tqvm!! Macam2 ada! hehe..mlm tadi dah start baca 5 chapter :p

Hi Qu Blocks from Coachsha! Thank you!!
(Tak sabar nak bukak okeh! beberapa kali nak buka smp kena marah ngan laki kihkih..kata nak main on board so sabar leeee....huhuh

3 comments:

Ms Lola on March 24, 2008 at 10:51 AM said...

wah,.. the very the bnyk the buku!

babe, aku nak tanya lah. the shopaholic series ni, kalau aku tak baca the previous novels, leh catch up tak? ada kaitan ke dgn semua novel2 tu? aku baca 1 je - "...ties the knot"

Crazee Choc's on March 24, 2008 at 12:59 PM said...

wa.. nak order gak la buku dina najat tuh..
semenjak2 keje ni.. dah kurang membaca la

Erna on March 24, 2008 at 3:42 PM said...

ms lola, kemaruk buku aku ni.. dah nak dekat 5 tahun tak baca 'buku' asik baca magazine/newpaper jer :P
erm..aku pun baca series tu tungang langgang beb..dia tak bersambung2.. ada gak yg buku dia bukan becky yang main character.. :)
marisa, ha..setakat yang saya baru baca (8 chapter) mmg best!!! hehe

 

Based on Cookie Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template
Customized blog header by Layout.Goddess