Saturday, August 22, 2009

1 Ramadhan

Alhamdulillah sahur pagi tadi bertiga.. aku, en.suami & Damia! Walaupun makan nak kena bersuap tapi ok lah asalkan dia nak makan kan ;) then aku buat air milo jugak.
Up till now, alhamdulillah she's still fasting. Kami target 1st day maybe sampai pukul 11 je, tapi nampaknya dah sampai pukul 12.30 ni. Tadi masa masak mac&cheese untuk Danish dia dah tak keruan dah. But, aku cepat-cepat bawak dia naik atas suruh main komputer while Danish enjoying his mac&cheese. Pastuh bleh plak si kecik ni naik atas dengan Bytes! Siap tunjuk offer kat Damia lagi. Alahai sian Damia! But alhamdulillah dia tak le terliur sangat kot :P Terus aku suruh Danish makan jauh sket.
Pukul 2.30 ni dia ada replacement art class. So, maybe nak pesan kat en.suami tengok macam mana dia kot tak larat biar la dia buka. But tunggu sampai dia mintak :P Aku plak just stay at home la nak masak untuk berbuka. Masak apa ek?? hmmm sempoi2 je la. Maybe nak buat nasi ayam jek. Korang berbuka apa?



2 comments:

Aiza Azril on August 22, 2009 at 2:01 PM said...

Alhamdulillah, Damia one strong gal la....alia tak sahur pagi tadi tu yg bgn pagi tadi je dah merengek nak bekpes...ayin puasa sampai pkl 2 jap ni je lepas tu dah buka dah....hehehe!

mamaDhea on August 24, 2009 at 11:25 AM said...

alhamdulillah.. mcm mana damia 1st ramadhan dpt pose penuh tak?

sya yg menyuap budak2 ni makan pon boleh terliur.. dah tua bangka tue.. budak kecik apetah lagi laa kan.. haha..

 

Based on Cookie Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template
Customized blog header by Layout.Goddess