Wednesday, July 1, 2009

achooo!! uhuk-uhuk!!.


Isnin aku demam..huhu pergi hospital bawak Big D and Lil D gak.. sudahnya satu family buat 'lawatan ke hospital'. Lil D dah demam sejak minggu lepas lagi. Kami bagi ubat yang ada tu je.. then Big D plak dah start semput. Isnin Mommy plak demam...ayohai!!!

Aku dapat la MC 2 hari (isnin-selasa). So today baru masuk opis. Dr kata tekak aku luka dan merah, infection. Tu pasal aku sampai demam. Hari ni dah masuk opis yang sejuk banget nih!! adeii!! aku dah memang ngan blazer, dah berkelubung shawl berselimut bagai hehehe..suara pun sengau :P kepala weng je rasa sbb flu nih..telinga pun sebu mcm tak dengar huhuhu

Alhamdulillah, big D and Lil D dah beransur baik..depa semalam lagi dah tergedik2 nak pergi sekolah. So, kami monitor je la kasik neb semua.


*pic credit to google image

9 comments:

suliati on July 1, 2009 at 11:11 AM said...

Hi Erna,
Was blog-hopping n found yours! We're neighbours @ park residence. met ur kids b4 at playground in front of ur hse :-) Such adorable kids.
Sue

mamaDhea on July 1, 2009 at 12:15 PM said...

alahai erna.. kesiannya.. sekali satu family buat lawatan yer..

semoga cepat sembut ye.. :)

Ms Lola on July 1, 2009 at 12:16 PM said...

Haih,.. mmg selalu gitu. Org lain dah baik. Kita plak yg sakit!
Take care, beb

mommyashvin on July 1, 2009 at 1:52 PM said...

Dptlah rest sikit with that mc kan. Take care!

MrsSluRp on July 1, 2009 at 2:39 PM said...

take care babes! get well soon

Fid on July 1, 2009 at 10:47 PM said...

ohhh Odaijini!

Mrs.Nury on July 2, 2009 at 9:31 AM said...

Tgh musim org demam skrg ni....my baby pun baru baik dr demam.You takecare dear & hope getting well soon everybody

Erna on July 3, 2009 at 12:11 PM said...

suliati- oh hi!! what a suprise! hehe..keciknya dunia. Which road u stay??

sya, ML, valli, akma, fid, nury- thanks all!

suliati on July 3, 2009 at 2:13 PM said...

Hse no 12, same jalan :-)
Singgah la if u're free..

 

Based on Cookie Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template
Customized blog header by Layout.Goddess