Thursday, March 12, 2009

Sepatu lrt dan sepatu kerjaku :p (khas buat CY)


Sana sini cerita kasut nih...hikhikhik...
Bersempena dengan entry sedih CY, aku pun nak tunjuk sepatu khas lrt ku :P puas hati la..mula-mula dulu sakit gak sebab kasut baru kan hihihi..now dah best! Kasut ni sama harga ngan crocs gak.. tapi aku prefer this sebab tapak dia yang banyak urat.. ada paham?? maksudnya grip kuat la, tak selicin crocs (my maryjane crocs dah lama tu, tengok tapak haus dah) Saja berubah angin pun ya.. hihihi asik crocs aje.. yang ni macam sker design dia ladylike and ada tapak sket..so tak flat sepenuhnya. Nak pakai Sassari crocs ku tinggi pulak still mcm penat nak berdiri dalam lrt..so, yang ini 'sedang-sedang' aja ;)

Dia pun ada jibbits..cuma jibbits dia jual dalam pack of 6/5 for 39.90.. kalau takmo biar je la bare..Kasut ni pun ada mcm2 kaler lain. Aku pilih black je sbb maryjane crocs dah gold.. gold dia pun nice jugak! Red also!

Sampai office ni la sepatu kerja ku ;) 2half inch! Tu pasal aku kata kalau boleh memang aku belasah Skechers tu jugak! lol!! Tapi nak buat macam mana dah aku ni front liners... rosak imej company kalau aku belasah guna Skechers tu jugak :P Ni kira aku jarang pakai kasut yang formal2 ala court shoes ni... kasut ni usia dia dah nak dekat 8 tahun!! Korek2 kotak kasut ada kasut ni okeh!! hikhik...so masa nak start keja haritu, aku hantar polish je, then ganti insert dalam tu je.. sudah! boleh belasah kat opis ;) Aku suka beli kasut2 ala sandal/casual shoes than formal shoes gini..almaklumlah 5 tahun lepak kat rumah.. so, mood nak beli kasut formal belum datang!! Wallahua'alam kalau dah datang nanti macam mana pulak hihihi..harus en.suami pening wifey sibuk beli kasut formal pulak!

p/s: camne korang buat signature tuh?? nak jugak!!! hikhik...gediks nak jugak tuh :P

p/s/s: lola, socks tu aku belasah yg kat sockshop yang 5 rm10 tu je..tapi paras keting je la..hihi..boleh tahan gak la tebal dia. Aku belasah masuk mesin jerk :P cuma warna dia gelap sket sbb material dia mcm tebal sket..

18 comments:

Ms Lola on March 12, 2009 at 10:19 AM said...

Uols,... Rizza dah bg tutorial baek punya kat blog dia.

Lawalah skechers ni. Leh buat kastu pregnancy nanti. Hehehe berangan!!!!

MS on March 12, 2009 at 10:25 AM said...

ku pun berkenan kat skechers ni, kat mana ada jual. hari tu try croc cam best jgk ringan giler.

tapi baru je beli scholl.

Fid on March 12, 2009 at 10:25 AM said...

woit lawo kasut!!!!

Akma M.Rudy a.k.a MrsSLuRp on March 12, 2009 at 10:35 AM said...

comeii lah...;p

Hana on March 12, 2009 at 10:36 AM said...

itu skechers sama la... cuma kita punya tak letak jibbits. anak bujang sebok nak gak. apa kes?

Erna on March 12, 2009 at 10:45 AM said...

lola: orait! aku pi baca tutorial ;)
wah!! bila tuh??

mamaadib: kita beli ni kat 1Utama punya skechers

Fid: hikhik..malu aku!

Akma: kasut ke saya? hikhikhik...

Hana: sama ek? HI5! hihihi..Damia pun beli sepasang gini black tapi with bling2 dah siap. Mahal jugak sama mcm crocs kan! Thot cheaper tapi kids pun sama 129rm gak! But best sebab banyak pilihan! Kalau yang girls punya memang meroyan! Boys limited..so Danish beli crocs jugak..yg Cars ;)

Fid on March 12, 2009 at 10:46 AM said...

erna
sibuk hang la ni noo
kiranya kalau aku pi Bj bleh melencong ke umah hang ke dah tak leh??kahkahkahkah

~Umi.Sufira~ on March 12, 2009 at 10:49 AM said...

Ya! kasut yang sungguh comel:)

knv on March 12, 2009 at 10:57 AM said...

erna
kaknon rindu banget sama lor..!!!

tak dapat tengok muka, tengok kasut pun jadilah hahahahah!

MN on March 12, 2009 at 11:29 AM said...

pi blog rizza...
dia dah buat tutorial.

kasut mu chomel bangat nyah!!!

Rizza on March 12, 2009 at 11:56 AM said...

cantik kasut ...hehhe

cysev3n on March 12, 2009 at 12:13 PM said...

beb.. mekasey atas entry khas ini.. aku baru dapat nak blog hop ni haaa.. aku buta bab2 kasut ni nyah.. agak2 kat MV ada tak?

mamaDhea on March 12, 2009 at 2:18 PM said...

skechers ek.. hihi.. lawo jugak.. saya pon tak gheti nak beli kasut2 formal.. selalu tibai je pkai yg sandal etc.. hahaha.. sib baik keje dok blkg jer.. ;P

mommyashvin on March 12, 2009 at 3:48 PM said...

Nice! Gambar full frame tak de ke? hehehe

Anonymous said...

chantek kasut. best jugak pkai kasut rupa gini yerk. durable. yg mcm crocs tu ler...

farah225 on March 14, 2009 at 11:27 AM said...

comeinya kasut hang.heheheeh.
erna aku pon gediks nak wat signature.dah buat pong.heheeheheh

Erna on March 16, 2009 at 11:01 AM said...

yang penting kasut ni, kalau hujan pun boleh je nak meredah tak risau kalau basah!! senang nak kering hikhikhik...

Crazee Choc's on March 16, 2009 at 1:45 PM said...

comelnya kasut!!!

 

Based on Cookie Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template
Customized blog header by Layout.Goddess