Tuesday, January 13, 2009

Jemputan 3 dlm 1 Puan Noba sekeluarga;)


ni jer picture besday boy yg sempat dirakam..kerana dia punya excited berlari2 sana sini!! bila ajak bergambar pun 'taknak' zupppp! terus hilang dari pandangan! lol!!


besday girl..
nangis pun comel dan ayu okeh!! siap tutup mulut nanges tuh!!

isk..isk..anak sapa la nih!! sempat jugak aku kidnap dalam pada dia dok melekap kat riba mak dia tuh!

Demi menghormati prinsip rakan blogger sekalian :P (weeiii arituh korang tepek gambar ok jer!! lol) penat aku nak sembur cat tau!! nasib la korang semua kena jeragat hitam satu muka termasuk aku lol!!!!


Terima kasih daun keladi buat jiran kerana sudi menjemput ;) Lain kali takde khemah kenduri kahwin/khatan hari jadi pun sila lah jemput kami kot2 masak-masak terlebih tuh :P
Err..kami adalah salah satu jemputan yg bertanya 'kenduri kahwin' ke? lol!! ya ampon!!
En. Suami sebelum keluar kereta telah sekali lagi meminta saya check alamat rumah dah 'intai' akan kelibat tuan rumah samada rumah yang betul atau tidak! :D

12 comments:

cysev3n on January 12, 2009 at 5:39 PM said...

eh, laki aku pun tanya.. betul ke umah ni? ye la, sbb dia nak melarikan diri kan.. kalau dia terus tinggalkan aku kat situ, sekali salah rumah, tak ke haru?

n.i. on January 12, 2009 at 8:56 PM said...

ish tergezut i tgk gambar u all macam dayang senandung keh keh keh

Ms Lola on January 12, 2009 at 9:13 PM said...

Ya Allah! ORG MINYAK!!! LOL.

P/s: Aku nak cilok gmbr

MS on January 13, 2009 at 8:51 AM said...

keh keh
sik baik anak2 masing2 fofular so ku tetap kenal mak minyak

knv on January 13, 2009 at 9:07 AM said...

masyaallah awat macam tebuan hurung muka tuh? sadis tul korang nih! letak gambo smiley lagi better tau kahkahkahkahkah!

ya rabbi yan, anak hang tu rambut lebatttnnyeeeee!!

Anonymous said...

kah kah kah...mak minyaks tetap tabley nak nyoroks...sebab anaks minyaks sekalian sgt fofular! kah kah kah

Fid on January 13, 2009 at 9:38 AM said...

ngeh ngeh
aku sempat tgk dr jauh ja besday boy tu pun time ibu dia kalut cari....

NeroEcha on January 13, 2009 at 9:51 AM said...

Awat nye gelap kan muka tu...sekali tgk tadi pun ingat ade wedding..

mamaDhea on January 13, 2009 at 11:42 AM said...

cik erna,
wlpon hang dah sapu minyak satu muka, sya perasan muka awk ni ala2 Qistina Spa Q gituh.. ;)

cysev3n on January 13, 2009 at 11:49 AM said...

k Ana,
ye.. mmg lebat rambutnya.. awat? ada nak bagi job iklan rambut ka? kah kah kah .. adoi la hai..

Rizza on January 13, 2009 at 1:21 PM said...

erna,
sila buat tag aku ye...

ayien78 on January 14, 2009 at 3:47 PM said...

gambar mak2 nya napa mcm dayang senandung???? dah elok cun2 jadik camtu...

sowi...singgah sat blog awak sbb nk suwuh melawat blog baru kita....

babyjayscloset.blogspot.com

singgahla ekkkk

 

Based on Cookie Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template
Customized blog header by Layout.Goddess