Friday, September 26, 2008

Salam Aidlfitri buat semua!

susu Danish..aku selalu beli haq yang paling besor tuh.. 2liter.
belasah je lah gambo ni kat sini tak koser aku nak adjust2 :P


Entry terakhir sebelum raya kot..akan bee.zee yang amat sangat nih. If tak sempat nak melawat blog kawan-kawan mengucap salam aidilfitri (saya kadang pergi jengah dan baca tapi tak sempat tinggal komentar ;) ), saya disini mengambil kesempatan untuk mengucapkan


Selamat Hari Raya Aidilfitri & Maaf Zahir Batin!


Daripada Kami Sekeluarga ;)


updated:

Aku sebenarnya risau pasal susu yang dibelasah oleh Danish ni..
everyday aku check list yang diupdate oleh KKM tapi takdak..
so tadi aku dah call bilik gerakan.. alhamdulillah mengikut mereka susu tu selamat daripada melamine. Sebab susu tu dibuat di Malaysia. Lagipun susu tu fresh milk..so memang diperah daripada lembu yang diternak di Malaysia nih... phew! tapi aku still cuak, boleh? hmmmm....
dan aku bersyukur sebab butter (Anchor) yang aku guna utk kuih raya, brownies semua bebas daripada melamine..

11 comments:

MN on September 26, 2008 at 10:06 AM said...

Selamat hari raya to you and family :)

Jungle Playland on September 26, 2008 at 11:17 AM said...

Selamat Hari Raya Erna, Mr.F and D & D!

We all tak sabar nanti nak beraya atyour house, jangan lupa dtg beraya at our house ...

Tersilap, termakan, terminum, termengumpat (ada ker?? huhuh) minta maaf yer

Hana' Yusuff on September 26, 2008 at 11:50 AM said...

Selamat Hari Raya buat Erna dan family...

nnt jemputla dtg rumah kat shah alam.. lagi dkt dari nak dtg ke bangi kan. InsyaAllah, nnt boleh dtg rumah Erna .. Maaf Zahir dan batin k

mommyashvin on September 26, 2008 at 11:54 AM said...

Selamat Hari Raya to you and family.
Weyh, dah buat ke biskut raya ? want to eat lemang and rendang. ingatlah kat saya when u have it at home lah ya! jgn lupa! ;)

Rizza on September 26, 2008 at 12:26 PM said...

Erna.. Selamat Hari Raya....
Maaf Zahir Batin yeee...

wei... tahun depan aku pi raya umah ko boleh???

semoga riang ria di pagi syawal..

knv on September 26, 2008 at 12:33 PM said...

selamat hari raya mek. maaf zahir batin dari kekanda vogue ni.

:)

Mrs.Nury on September 26, 2008 at 12:37 PM said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Erna & Family....:)Jemput2la dtg beraya hehehe insyaallah 19th oct nury n co dtg.

Crazee Choc's on September 26, 2008 at 1:03 PM said...

Selamat hari raya...

cysev3n on September 26, 2008 at 2:24 PM said...

selamat hari raya fren.. moga meriah + vadevas tahun ni..

it me on September 26, 2008 at 4:29 PM said...

salam aidil fitri untuk tuan rumah

maaf di pinta andai terposting / terlanjur kata sepanjang kenal di maya

Fid on September 30, 2008 at 2:51 AM said...

haa bab susu tu aku pun...aku si gedebi baru belajar minum DL dengan rela tup2 aku stopkan hahahaaaaa

btw
nyah thanks ..dodol itu...sori naaa aku tak ajak masuk..malus ehss....

 

Based on Cookie Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template
Customized blog header by Layout.Goddess