Tuesday, March 11, 2008

Rahsia sudah terbongkar..

Semalam cik abang sayang dah secara rasmi bagitau mak dia yang kami akan pergi bercuti end of this month. The reaction? hehehe.. seperti yang telah dijangka...
"Poie jalan yo kojo ehh...gh0to (harta) tu cari dulu! Rumah tak yo boli laie!....bla..bla..bla.." aku LOL
Cik abg sayang dengan tangkas " Okey..okey..nak poie kojo dah ni.." kahkahkah

Aku dah agak dah.. sahih kami akan kena lecture pasal benda ni sok..hehe.. Awal tahun dulu masa balik kampung Abah dah tepuk belakang hubby, and cakap "So, this year projek utama kena beli property sendiri" dengan tangkas hubby jawab.."insyaallah..okey! okey!" sambil signal kat aku konon tu part aku la nak cari2 rumah ni. Aiseh..ponek dah den cari rumah etc sampai den tepon ejen semuo..siap poie tengok rumah tu lagik ngan ejen.. sudahnya cik abang sayang buat diam aje.. huhu..sudah malas mau pikir. Aku senyap je la..dok diam2..hehe Aku dah bgtau mak & abah mertuaku haritu bukan aku tak tolong cari semua..semua siap. Tapi nak wat camne..tuan empunya badan 'belum dapat ilham' katanya! lol

3 comments:

Crazee Choc's on March 17, 2008 at 12:55 PM said...

alamak Erna.... sampai la tak tau lagi hampa nak bercuti ke mana?

Ms Lola on March 17, 2008 at 1:15 PM said...

eeiiii.. samo lah ngan laki mak ni ha.. bab nak beli umah ni mmg liat sungguh!

Erna on March 19, 2008 at 8:42 AM said...

marisa..sekarang sudah tau na..hehe
lola, tu la pasai!!! tiap kali aku penat2 carik rumah, bila dah ok semua, alasan dia takde feel lagi la..takde seru lagi la.. hehe

 

Based on Cookie Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template
Customized blog header by Layout.Goddess