Thursday, December 17, 2009

Happy New Year!!

Happy new year!!!

Semoga amalan yang lepas diterima Allah...dan semoga tahun yang baru akan membawa lebih kebaikan, rezeki, kebahagiaan dan lebih amalan baik&ibadah kepadaNya! Bersama-samalah kita berhijrah menjadi yang lebih baik dari tahun sebelumnya insyaallah.. dan semoga terpelihara azam dan semangat kita hingga berjaya dan istiqamah..amin.


Lots of love,
Erna

It's already end of the year..school holidays but myself tak dapat amik any cuti :( mujur la banyak cuti akhir tahun ni ;) alhamdulillah. Today en.suami cuti bawak d&d main-main kat Sunway Pyramid ada carnivale apa ntah..siap ada ferris wheel, bumper car bagai dalam tu khabarnya huhuhu jeles makcik ni asik dapat sms je depa tengah buat apa kat situ sedangkan makcik ni kat opis tengah settle keja-keja akhir tahun (targetnya supaya break-even utk dapat bonus huhuhu that is why situasi di ofis sangatlah tense!) Kesian gak kat d&d sebab this year kurang berholiday (H1N1, myself yang baru start keja etc) errr kesian kat myself jugak huahuahua. Next week dah kena balik kampung ada kenduri. Mujur la sempat booking hotel untuk minggu ni about a month ago ;)

Have a great long weekend everyone!!! Insyaallah our family akan bergerak ke utara esok pagi untuk mencuba 'batu keras' yang baru itu ihiks!! Pray that we have a smooth and safe journey insyaallah. Semua yang pulang ke kampung or menghadiri kenduri kendara yang sangatla banyak time-time ni- Drive safely! Eat wisely! Take care!


0 comments:

 

Based on Cookie Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template
Customized blog header by Layout.Goddess